POSLOVNI ASISTENT d.o.o.

Pitanje: Recite nam nešto o sebi i poslu kojim se bavite:

Poslovni Asistent: Moje ime je Lana Debeljak i smatram se komunikativnom, fleksibilnom, upornom, strpljivom, otvorenom i kreativnom osobom. S obzirom da sam godinama radila u malim tvrtkama stekla sam dragocjeno praktično iskustvo u svim segmentima poslovanja bilo da se radi o uvozu robe, ogranizaciji ureda tvrtke, pripremi dokumentacije za računovodstvo, organiziranju razgovora za posao i sl. Upravo to iskustvo bilo je ključno za posao kojim se danas bavim, a to je Poslovni asisitent.

Pitanje: Kako ste rodila ideja o pokretanju Poslovnog asistenta?

Poslovni Asistent: U meni se javila želja za pokretanjem vlastitog posla. Na um su mi dolazile razne ideje no sve što mi je palo na pamet zahtijevalo je prilično veliki financijski ulog ili su to bili poslovi za koje ja nisam bila dovoljno kompetentna. S obzirom na činjenicu da su mi u tom trenu sredstva bila ograničena, trebala sam nešto što zahtijeva minimalni financijski ulog, a sa druge stane to je svakako trebalo biti nešto što znam raditi. Tada mi je sinulo, zašto ne bih osmislila uslugu kojom bih sebi omogučila fleksibilnost u radu, kao i tvrtkama sa kojima bih surađivala. Na taj način imala bih više izvora prihoda, posao mi ne bi bio monoton, a isto tako ponudila bih nešto potpuno novo na tržištu jer bih svojom uslugom omogučila tvrtkama da smanje troškove svog poslovanja, da me unajme samo onoliko koliko i kada me trebaju. Tada mi se upalila lampica i nastao je Poslovni asistent.

Pitanje: Koji je najveći izazov u vašem poslovanju?

Poslovni Asistent: Definitivno najveći izazov je objasniti ljudima zbog čega je poslovni asistent idealno riješenje za njihovo poslovanje. Bilo je klijenata koji su odmah prepoznali vrijednost moje usluge no oni su bili rijetki. Još uvijek živimo u društvu koje sve voli beskrajno zakomplicirati i spremno je da kao zamjenu za godišnji od dva tjedna raspiše natječaj na koji će se prijaviti cca 400 ljudi, angažirati osobu kojoj će zadatak biti da pročita sve te dospjele molbe i životopise, odradi razgovore sa potencijalnim posloprimcima na temelju kojih će zaposliti osobu u radni odnos, na određeno vrijeme, a znamo dobro kako ide procedura - odjava sa burze, prijava na zdravstveno i mirovinsko, sklapanje Ugovora o radu, da bi sve to skupa ponovili po isteku Ugovora o radu za 2 TJEDNA. Da ne spominjemo činjenicu da se ta osoba mora i upoznati sa poslom koji će obavljati. Ne bi li bilo puno jednostavnije angažirati poslovnog asistenta, potpisati sa njim Ugovor o poslovnoj suradnji i nakon dva tjedna platiti fakturu za odrađeni posao. Ovo nisam izmislila, to sam zaista i doživjela i nisam se mogla načuditi apsurdu sistema u kojem živimo. Teško je lomiti stare obrasce no ništa nije nemoguće. Za cijelu proceduru koju sam gore navela treba minimalno mjesec dana, a to znači da ste osobu koja je bila zaduženaza taj posao mogli preraspodjeliti na druge poslove i time uštedjeti vrijeme i novac.

Pitanje: Poslovni uspjeh kojim se najviše ponosite?

Poslovni Asistent: Moj najveći poslovni uspjeh bio je kada sam našla stranog dobavljača za jednu našu tvrtku koju neću sada spominjati te im uštedila značajnu sumu novca. Jedan od mojih direktora me je naučio da uvijek treba biti uporan i tražiti ono što želiš sve dok to ne dobiješ. Upornost se u svakom slučaju na kraju isplati.

Pitanje: Po čemu su usluge Poslonog asistenta jedinstvene?

Poslovni Asistent: Za sada ja sam jedina na tržištu koja nudi uslugu poslovne asistencije. Prednosti moje usluge su prvenstveno u tome što pojednostavljujem poslovni proces. Tvrtka me unajmi upravo onoliko koliko treba, nema prijave i odjave radnika, nema uhodavanja u posao jer upravo moje iskustvo je najbitnija stavka u cijeloj ovoj priči. Poslovni asistent odradi upravo ono za što je unajmljen i po obavljenom poslu ispostavi fakturu za odrađenu uslugu. Ne ispija kave, ne troši vrijeme na razgovore sa kolegama, ne koristi radno vrijeme za obavljanje osobnih stvari. Poslovni asistent uvijek daje sve od sebe jer zna da je dobro odrađen posao najbolja referenca za buduće klijente.

Pitanje: Koji cilj želite ostvariti za 5 godina?

Poslovni Asistent: Za 5 godina Poslovnog asistenta vidim kao vodeću tvrtku za poslovnu asistenciju u Hrvatskoj sa velikim brojem zadovoljnih zaposlenika te klijenata koji se uvijek rado vraćaju jer znaju da će kod nas dobiti upravo ono što im je potrebno.

Pitanje: Što biste preporučili nezaposlenim članovima našeg portala, a možda budućim poduzetnicima?

Poslovni Asistent: Svima koji se namjeravaju upustiti u poduzetničke vode poručila bih slijedeće:
"Zapitajte se što zapravo želite od života, za čim čeznete, zatim poslušajte svoje srce i intuiciju, napravite plan, postavite projekt, budite hrabri, odvažni i ustrajni. Izađite iz samonametnutih okvira i živite svoj san".

Završna riječ:
Poslovni Asistent je jedinstvena usluga na tržištu koja se bavi rješavanjem svakodnevnih administrativnih problema vaše firme, virtualno ili na lokaciji klijenta. Nema zapošljavanja, sklopi se ugovor, dogovori se cijena i stvar je gotova.

Mi vam smanjujemo troškove, rješavamo vas birokracijske noćne more obavljajući poslove poput pripreme dokumentacije za računovodstvo, kontakte sa kupcima, dobavljačima i slično. Izvanredna opcija za male tvrtke, u danima povećanog opsega posla ili prva pomoć kada naglo ostanete bez zaposlenika.

Poslovni asistent je tu za vas kada se nakupi papira i kada bi najradije da sve to odradi netko drugi. Režemo troškove, nema zapošljavanja i nema suvišnih komplikacija.

Potražite nas na www.poslovni-asistent.com

Izuzetno mi je drago što sam dobila priliku predstaviti svoju firmu na ovaj način i vjerujem da će mnogi čitatelji prepoznati prednosti usluge koju nudim.

Pozdrav svim Vašim čitateljima.

Lana Debeljak - Poslovni asistent



Phoenix PHP - izrada web stranica prema Vašoj ideji i mogućnostima...